Lørdagshygge

Lørdag morgen blev pludselig til lørdag formiddag! Jeg kom nemlig til at sove længe i dag, noget som sjældent sker, men jeg har åbenbart været træt. Pyt, nu hygger jeg med kaffe, levende lys og strik.
Mit krus og min fyrfadsstage er begge købt i en genbrugsforretning og jeg vil næsten, men også kun næsten, give min højre arm for at rende over en lysestage magen til. Jeg har ingen anelse om hvad det er for en stage....om det er en billig ting fra Jysk eller Bilka, eller om den er af mere fornem herkomst, men jeg er vild med den og synes den er rigtig sød og fin. Ved du noget om den, så må du meget gerne smide en kommentar :)

1 kommentar:

  1. lyder som en perfekt morgen! og ja, super söd lysestage.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet

La Grasse Matinée

Se lige min skønne nye sweater.....sjældent har jeg været så tilfreds med noget jeg har strikket til mig selv, men den her er bare lige so...