1. søndag i advent

 Adventskransen i år er noget alternativ i forhold til det jeg plejer, men pengene er små og der må spares hvor der spares kan. Stagen er en jeg har fået forærende og er vist "bare" en kopi af den berømte kubusstage, men det er fin nok til projekt adventskrans :D
Mine drenge har været her til rundstykker og vi har rigtig hygget os. Til daglig bor de to yngste hos deres far og den ældste har egen lejlighed. Min eksmand bor stadig i vores hus og det er drengenes trygge base, så deres valg er ok, selvom jeg da savner dem hver eneste dag. Heldigvis bor vi stadig i samme by, så vi ses rimelig tit.

2 kommentarer:

  1. håber du formår at finde glæden i det små og at hygge dig med at finde på dine egne nye julevaner, selvom jeg godt kan forstå at det er svært.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frida :) Jeg kan sagtens finde glæden selvom pengene er små. Det er længe siden jeg har haft det så godt som nu og penge betyder heldigvis ikke alt. Jeg har fået meget hjælp af venner der gladeligt har delt ud af deres overskudsting da jeg flyttede og kun tog minimalt med mig. Jeg har købt næsten alt i genbrugsbutikker og derudover fået en del foræret af venner eller købt meget billigt. Ligeså stille og lidt efter lidt bliver mine ting fornyet når økonomien tillader det :)

      Slet

La Grasse Matinée

Se lige min skønne nye sweater.....sjældent har jeg været så tilfreds med noget jeg har strikket til mig selv, men den her er bare lige so...