Undervejs

Jeg har (som sædvanligt) flere ting i gang, men lige pt er det næsten kun det her skønne sjal der får opmærksomheden. Jeg er kommet så langt nu at det kun er den hæklede kant rundt omkring jeg skal ha´ lavet. Hækling er ikke min stærkeste side, men jeg glæder mig til sjalet er færdigt. Jeg kan allerede nu sige, at der skal strikkes flere af dem. Jeg har dog lidt travlt med alle mulige andre ting lige pt.
Bla 28 jobansøgninger der skal læses igennem da jeg skal med til ansættelsessamtaler i næste uge.
Min ældste søn har også brug for mig, da han døjer meget med depression og angst.
Men jeg strikker så snart tiden er til det :)

2 kommentarer:

  1. Sådan et sjal kan også være et længere projekt! i hvert fald for mig :)
    Jeg har været længe undervejs med dette sjal fra Hobbii Det skal nok blive lækkert når jeg engang bliver færdig :)

    SvarSlet
  2. Dejligt, at du er tilbage. Dejlige farver med sjalet

    SvarSlet

La Grasse Matinée

Se lige min skønne nye sweater.....sjældent har jeg været så tilfreds med noget jeg har strikket til mig selv, men den her er bare lige so...