Det var så den weekend :)


I fredags holdt vi min fødselsdag. Det er godt nok først på torsdag jeg bliver 50, men vi tager afsted på en lille ferie på onsdag, så mine forældre, mine drenge og min kæreste fejrede mig altså fredag. Meget nemt og enkelt.....vi fik stjerneskud fra Fisk er godt I Hjørring og så havde jeg selv lavet citronfromage til dessert. 

Jeg har allerede fået lidt gaver og flere ligger og venter på det bliver den 14. så de kan pakkes op. Der ligger endda en nede på posthuset og venter på mig også :D 


Søndag morgen vågnede vi op til sne i massevis. Min kæreste havde ellers planlagt vi skulle ud og løbe en tur, men da han så det sneede voldsomt endte han med at gå til bageren i stedet for ...det var da ikke så tosset et bytte ;) 


Når det er sådan et vejr, så savner jeg godt nok det at ha´ en garage, så man er fri for at fjerne sne fra sin bil først inden man skal ud og køre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

La Grasse Matinée

Se lige min skønne nye sweater.....sjældent har jeg været så tilfreds med noget jeg har strikket til mig selv, men den her er bare lige so...