Årets julekager er i hus


I aftes blev der lavet dej til 2 slags småkager, som jeg så har bagt i formiddags. Den ene slags er julekager med appelsin og kanel.....specier er det vel egentlig.
Den anden slags er min sædvanlige vaniljekranse opskrift der er blevet brugt, men i år har jeg ingen kødhakker og jeg gad ikke stå og trille ultratynde stænger, så det blev almindelige stænger skåret i skiver, ligesom specierne og så fik de lige et drys hakkede mandler inden de kom i ovnen.

Jeg har egentlig lidt travlt med at blive færdig til jul....ja det har I vel alle ;) men i næste uge runder jeg et skarpt hjørne og i den anledning smutter jeg en tur på ferie. derfor har jeg det som om jeg skal skynde mig med alle juleforberedelserne og gaveindkøb nu :D Jeg mangler vist nok kun 4 julegaver, så helt galt går det nok ikke!

Hvis nogen lurer på om der kommer strik på bloggen, så bare rolig.....det er på vej ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

La Grasse Matinée

Se lige min skønne nye sweater.....sjældent har jeg været så tilfreds med noget jeg har strikket til mig selv, men den her er bare lige so...