Jeg har valgt at starte en ny blog, da min gamle åbenbart ikke fungerer mere. Jeg har været længe væk, så måske er det derfor :D Jeg prøver igen som blogger, da det føles lidt mere privat end FB 

Meget er forandret i mit liv, siden sidst, men jeg har det godt og forsøger at få det bedste ud af tilværelsen selvom økonomien er stram og man er alene. Der er udfordringer hver dag, men det hele skal nok gå.
Når jeg har fri og har tid, så bager jeg, løber en tur eller strikker eller alt muligt andet.
Bloggen her vil være alsidig og handle om min hverdag på godt og ondt. Forvent dog ikke indlæg hver dag ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

La Grasse Matinée

Se lige min skønne nye sweater.....sjældent har jeg været så tilfreds med noget jeg har strikket til mig selv, men den her er bare lige so...