Fødselsdag i Ribe

Min fødselsdag er vel overstået og jeg er hjemme igen efter en dejlig miniferie i Ribe, hvor min kæreste oprindeligt kommer fra.

 Udsigten fra vores værelse på DanHostel Ribe 

 Vi var også lige en tur i Tønder og der besøgte vi bla Det gamle Apotek


 Et billede jeg tog af en have, som jeg ikke rigtig kan bestemme mig for, om det er pænt eller ej.

 Til gengæld synes jeg det her er pænt :)

Når man fylder rundt, skal man da ha´ kage :D 

 Og lækker mad :D 

 Et lille bitte charmerende byhus med meget skæve vinduer og dør!

 Endnu et charmerende hus, med knapt så skæve vinduer :D 

 Nissemor og nissefar hygger sig på gaden i Ribe.

Juletræet ved Ribe Domkirke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

La Grasse Matinée

Se lige min skønne nye sweater.....sjældent har jeg været så tilfreds med noget jeg har strikket til mig selv, men den her er bare lige so...